ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ FUTBOL TAKIMI ------------------- ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ FUTBOL TAKIMI

30 Mayıs 2016 Pazartesi

İl sağlık müdürlüğü il milli eğitim müdürlüğü maçı

Ankara il sağlık müdürlüğü maçın hemen başında baskılı oyununun sonucunu aldı ve durumu şahismail in golü ile 1-0 yaptı.tecrübeli  bir takım olan il milli eğitim müdürlüğü maçı bırakmadı  ve durumu eşitledi 1-1 .defans hatasından 1 gol daha bulan  il milli eğitim müdürlüğü durumu 2-1 yaptı.ilk devrenin sonlarına doğrı ankara il sağlık müdürlüğü durumu eşitledi ve ilk yarı 2-2 bitti. 2. yarıya pres ve baskı ile başlayan il sağlık takımı 2. yarının başlarında Tuğrulun ayağından durumu 3-2 yaptı. il sağlık müdürlüğü takımı net gol fırsatlarını değerlendiremeyince il milli eğitim müdürlüğü takımı moral buldu ve firikik golü ile durumu 3-3 yapmasını bildi.çok gekişmeli geçen müsabakanın sonunda gülen taraf il milli eğitim müdürlüğü futbol takımı oldu ve maç 5-3 bitti.geçtiğimiz yıldaki seviyesine kadar gelen ankara il sağlık müdürlüğü futbol takımı 4.turda turnuvaya elveda dedi.
İl sağlık müdürlüğü il milli eğitim müdürlüğü maçı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder