ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ FUTBOL TAKIMI ------------------- ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ FUTBOL TAKIMI

18 Mayıs 2016 Çarşamba

TBMM-İl Milli eğitim Maçı

erken finalin adı TBMM-İl Milli eğitim Maçı .çok kekişmeli geçen maçta gülen taraf İl Milli eğitim müdürlüğü takımı oldu.nefes nefese geçen maçı İl Milli eğitim müdürlüğü maçı 2-1 kazandı ve adını 4.tura yazdırdı.İl Milli eğitim müdürlüğü takımı eski amatör ve profesyonel oyunculardan kurulu bir takım ve iyi futbol oynuyorlar.Tecribeli bir oyun yapısı ile ayağa pas yaparak rakibi oyundan düşüren İl Milli eğitim müdürlüğü takımı sonuca gidiyor.
TBMM-İl Milli eğitim Maçı

TBMM-İl Milli eğitim Maçı

TBMM-İl Milli eğitim Maçı

kamu futbol

TBMM-İl Milli eğitim Maçı

kamu futbol

kamu futbol

kamu futbol

kamu futbol

TBMM-İl Milli eğitim Maçı

kamu futbol

kamu futbol

kamu futbol

kamu futbol

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder